förebild

 

idag åkte jag och dana in till karlskrona för att gå på stan. tog en fika på pm, gick i blåst och tittade bäbiskläder åt marina ( som förhoppningsvis föder nu )
 
jag lyckades få tag på ett par till svarta cheap monday´s byxor.  fångade dom på andra försöket. helt otroligt! jag som annars brukar få offra en hel dag för att hitta dom perfekta!

sötaste ungen ever på åhlens btw.. ^_^ jag verkar vara förebild åt många yngre. blir kallas ROCKSTJÄRNAN på jobbet, osv
__
ungefär 30 minuter innan bussen gick, gick vi och tittade böcker uppe på åhlens. vi blev stående där i säkert 15 minuter. fick se en läkarbok och började bläddra i den för att se om min symptom fanns med. nu är jag SÄKER på att det är luftrörskatarr jag har och inget annat.

Kommentarer
Postat av: Helene

Man ska fasen vara försiktig med läkarböcker, man tror man har allt :) Inte ens jag läser i dem när jag är sjuk ;)

2008-11-03 @ 23:43:22
URL: http://mysen.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0