jag har tappat rösten!

godmorgon vänner!
nu har det hänt, igen! jag har fått förkyldning som satt sig på mina stämband! vilket betyder att jag inte kan säga ett käft, överhuvudtaget! KUL! jag har helt tappat rösten! samma sak hände förra året och jävligt bra tajming nu när jag jobbar så mycket som jag gör och rösten är såpass viktig när man jobbar med barn!
________________________________
________________________________
________________________________
kom hem från läkaren nyss. dom tog stick i fingret och nu har jag jobbförbud i några dagar! måste ta det lugnt och vila rösten! gick till apoteket och köpte ipren och ett paket halstablett som typ bedövar hela munnen, känns som man suttit hos tandläkaren och fått bedövningen i hela käft och tunga!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0