091211

15:01
jag vill hitta på någonting ikväll men VAD? antingen jobbar folk, är tråkiga eller är inte hemma. buhu. men det är bara till att gilla läget va!
jag får sitta hemma och hejja på calle och erik då. spela kvitta vem som vinner! nu ska jag ha kaffe.

20:00
nu lägger jag mig i soffan och tittar på idolfinalen. skit i det jag sa innan, jag hejjar fortfarande på calle och tror det blir bäst för dom båda om det blir så.

21:55
zappar mellan kanalerna och bara skitprogram! robbie williams sjunger i skavlan, cirkus möller är snart slut och det enda roliga på tv har väl varit mr bean ^______^ jag tar gärna honom som koompiiiis ^_______^

 

usch vilket dåligt humör jag är på.
jag måste nog ha mer kaffe oO

 

23:49
nu har jag gått på promenad med whiskey i min lila morgonrock och ett par för stora skor som inte ens var mina. yeah thats HOT!
calle räckte inte enda fram och synd att eriks tjej var så jävla MEDIAKÅT för grymt irriterande att hon inte flyttade på sig! GAH!

 

00:26
dags för ett sjukt långt bad med bubblor, musik och ljus.
chill.


Kommentarer
Postat av: f

verkligen :)

2009-12-11 @ 15:20:13
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Elsa

Sv: supermyysig! tycker att melodin i början är lik barnen i bullerbyn :) hehe..



2009-12-11 @ 17:23:53
URL: http://stuffandnonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0