091223

15:01


kör min fina paint-teckning i favorit i repris en gång till, för såhär såg det ungeför ut idag, enda skillnaden var att jag hade min egna blå pulka och satt kvar ungefär hundra ggr mer än förra ggn. idag blev det bara fyra ggr jag "ramlade av" resan var PIGG (som vanligt:D) när vi kom hem var man lagom snygg. det lilla smink man hade satt på kinderna och man liknade väl mer än PANDA än en människa! :P

efter pulkåkningen fixade jag lite i stallet och skulle köra in skotkärran... PANG! jag klämmer mitt lillfinger i stalldörren!!! -_- FYFAAAAN vad inte skönt. :D helt uppsvullet och bortdomnad är den nu :D


taget i LUGN skritt. tänk er hur det här ser ut i full galopp!
snö överallt ^_^



efter pulkåkningen hämtade jag och jenny golden och plexus för en liten lugn skrittrunda.




jenny och plexus


golden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0