091227

julafton 2009 är förbi. tack för denna gång. det har varit fantastiskt bra. trevligt sällskap och god mat. undras hur många kg man har gott upp?

next: NYÅR! (:

fler bilder från juldagen kommer...

förfest hos peter innan utgång på juldagen
anne kom förbi innan vi drog till mollys och the rock

imse vimse spindel va?

anne och richard

anna och jag

hihi :)

peter, richard, kalle, anne, jag och anna på mollys.
vilket gäng! ;D

kärleksparet! ;D

drink it up!

good to know! ;D

jesper och anne

Kommentarer
Postat av: charlie

hei, haha ironiskt :)



jag spanade in dig här om dagen, och var tveksam om jag skulle lämna något spår efter mig men gjorde inte det... tyckte ditt utseende var väldigt tilltalande och attraherande!



tack för din kommentar, sött av dig!

2009-12-29 @ 00:56:55
URL: http://redandblack.sese

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0