BACKSTREET BOYS!

23:18
och JA! det ÄR helt omöjligt att hålla tyst! ni som säger annat förstår inte...!
så ... varning för tjejskrik! ;D


steg på en FULL buss från kalmar 09:00 och fick sitta bredvid en trevlig äldre dam. det visade sig att hon bodde i ljungbyholm och skulle upp och hälsa på hennes barn och barnbarn som bodde i sthlm nu så vi satt mest och pratade och tiden bara flög iväg! helene kom och mötte mig som vanligt vid "runda grejen" och vi gick och åt. jag beställde en funghi men fick tillbaks något helt annat eller ja, svamp var det ju iofs på men det var gott! åkte hem till helene och gjorde oss lite iordning sen direkt till hovet. fick stå ute i kön i 1½ timme. trodde jag skulle frysa ihjäl! kommer in och springer in i arenan och lyckas komma i ca fjärde raden i mitten. vakterna ber alla sitta ner. sen vet jag inte vad som händer men folk blir galna och rusar fram och tränger sig och det gör tydligen vi också så vi lyckas komma enda fram. WIHO! kan säga att vi inte va så populära! jag trodde tjejen, som först stod framför mig som jag sen trängde mig före skulle döda mig! HAHA! kl. blir 19:30 och september entrar scenen. hon lyckas inte få igång publiken men inte så konstigt eftersom varenda tjej, och dom få killarna som va där antagligen inte va där för hennes skull! :P hon spelar inte så länge och vi får stå och vänta igen.. kl. börjar närma sig 20:30 och ljuset dämpas och introt sätter igång. ALLA skriker, jag skriker, tror aldrig jag skrikit så mycket i hela mitt liv, skakar, fattar inte.. ÄNTLIGEN! min förälselse till dom blommade upp igen! och NICK hänger fortfarande kvar! ;D

ÅH! spelningen var SÅ FANTASTISKT UNDERBAR! <3
den här kvällen kommer jag aldrig glömma..!


åkte en FULL tunnelbana hem till söder. åt popcorn, drack cider och gjorde oss iordning för backstreet boys efterfest på ambassadour. vi tog taxi dit och möts av flera hundra människor i kö! vi ställer oss vid vakten och han bah; "varsågod tjejer" och öppnar repet, vi hade inte stått där ens i en minut när vi fick gå före alla i kön. heeeelt sjuuukt, vi har alltid sån jävla tur! hihi..
stället är fullt med folk med bara nick och howie kvar... två killar kommer fram och hävdar att dom producerat låtar till bsb och ber oss följa med dom för att komma fram till killarna sen tar en av dom och snor helenés drink så vi lämnar dom och står och trånar på nick och howie på avstånd! ;D
tar en taxi hem vid 03.30 tiden och vaknar sen 07:30 för att jag ska ta bussen hem! vi va inte nyktra nånstans där vi satt på tunnelbanan, dom där drinkarna vi fick kan man inte direkt kalla svaga! men det som verkligen fick mig att vakna va att mannen bredvid mig på tunnelbanan satt och läste tidningen... UPPOCHNER! haha! trodde jag skulle dö! ser ju lagom mysko ut att jag sitter och garvar så jag var tvungen att ta upp mobilen och sitta och pilla på för att lyckas hålla mig för skratt! HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! XD

förbandet; september


<3


nick<3


AJ tog kort på oss! :D


nick på efterfesten på ambassadour straxt innan dom går


Kommentarer
Postat av: sandra T

älskar bilden på nick :D

2010-02-16 @ 18:24:45
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0