RIP HAMLET!<3


nej det blev inget jobb idag utan en morgonridtur klockan åtta på morgonen istället
:)

fick höra av jenny att min älskade lilla hamlet inte finns mer! ;(
det slog mig inte förren jag kom hem, usch tårarna bara rinner..... ;(
även om det var flera år sen han såldes nu känns det såå jobbigt!
det kommer aldrig finnas någon häst som honom.... inte för mig iallafall.... han var UNIK!<3
jag är såå glad att jag finns chansen att lära känna honom! han har betytt så mycket!
men nu springer han lyckligt omkring i trappalanda tillsammans med hans bästa kompis casimir!

den här filmen är filmad för 10 år sen.. sommaren 1999 första året då jag tog hand om honom. helené och casimir är med på ett hörn ;)


RIP bästa vän<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

nääää usch nu fick jag en tår i ögat med.......=( han var ju så ful så han var söt den lilla knashästen=)

2009-12-10 @ 08:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0