maskfobi!

jobbade idag från 07:30 - 16:00 och hur lugnt och skönt som helst! barnen var som änglar! hoppas dom fortsätter så imorgon också! :D  direkt hem och bytte om till ridkläderna och åkte till stallet. vi fick rida i TOTALT mörker! that sucks! >< gick in till emelie en stund efteråt och tittade på rolig film! :D fick skjuts hem av jenny, hon släppte av mig vid skolan för hon skulle ha gympa. alltså det var MASK MASK MASK SNIGEL MASK överallt! jag höll på att få panik! jag vet inte vad det är med maskar och mig men jag TÅL DOM INTE och det verkar bli värre ju äldre jag blir! fan.... fan.. helvete.....åhhh.....usch.....faaan..... jag svor i varje steg jag tog, hoppas ingen såg mig när jag studsade runt på tå... långa äckliga små jävlar! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahaha du är rolig du, men jag är precis likadan så vi kan ju ta en tripp på asfaslt en regnig dag å skrika å hoppa på tårna ihop=D //Jenny

2009-11-01 @ 19:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0