12 april

22:53
jenny och jag åkte upp till hästarna idag på eftermiddagen och red. det var så fint väder att vi funderade på att lämna jackorna i stallet men efter mycket tänkande fick dom följa med iallafall även om det var många gånger man hade önskat att man var utan. hästarna var nyfriserade utom plexus som fick sig en liten omgång! fin blev han. fattades bara glasögonen! ;D

jenny friserar plexus


jenny och plexus innan ridturen


när vi ridit halvvägs möter vi en stor jävla maskin mitt på vägen
fick vänta i hundra år innan han var färdig och vi kom förbi
.
jenny och plexus


MYSFAKTOR HÖG!

imorgon åker jag in tidigt till stan men stannar nog inte så länge, följer nog med emelie och jenny och rider lite senare på dagen. hoppas det blir fint väder.

helgen var bra. tog det lugnt i fredags och svängde runt KM en liten stund i lördags. söndagen spenderades på öland. blåste orkan men så himla skönt i solen. jag sov som en liten prinsessa när jag kom hem. whiskey också! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0