1 september

OK! nu är LONDONresan bokad! den 6:e-9:e september befinner jag mig inte i sverige! ;D AWESOME! tänker väl mest på flygresan dit och hem. jag har flugit både till stockholm och england innan, inget farligt med det sålänge tankarna håller sig borta från vad tv och film brukar visa. får helt enkelt supa ner mig lite, sen kan ju alla skicka ett litet PEPPsms till mig någongång tidigt på morgonen där den 6:e! det kan jag behöva när jag sitter och har ångest på skavsta flygplats!

 

STÅR PÅ SCHEMAT! plus mycket mer som ska hinnas med... ;D
thorpe park - jag ska fan åka ALLT! inget meseri här inte ;D liseberg, släng dig i väggen! ;D
madame tussaud´s wax museum, house of wax - om dom har ville valo där snor jag med honom hem! ;D
the sea life london aquarium - en av europas största
london eye -  jag tycker egentligen inte om grejjer som rör sig långsamt högt upp! men, men! ;D
camden - SHOPPA!
harrods - ett måste ju.
londons uteliv och pubar
- :D

 

nu återstår det bara att växla pengar, vilket jag ska göra imorgon och hämta ut mitt nya pass på fredag och packa resväskan! ... LETS GO!

 

HIHI, JAG LÄNGTAR!
.
.
.
v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0