11 december

12:27 (lördag)
snälla snälla snälla fulla människor! jag vill inte ha er bredvid mig på bussen. speciellt inte om ni märker att jag tar fram min mp3 , tittar ut genom fönstret och svarar med så få ord som möjligt. jag är inte intresserad av vad ni heter, bor, har för åsikter eller ja, något om er överhuvudtaget! höll nästan på att bli av med mitt hår igår tack vare små fjortisar som envisades med att hålla på och leka med tändaren på bussen. gah! INTE ok! sen att sitta och försöka prata med mig när jag sitter i telefon funkar ju inte riktigt heller va. haha.

annars var kvällen fin. åkte till tjejerna i oxhagen och sen vidare till o´learys. MKT bra kväll! :D
men jag är dock lite osäker på om att hoppa fallskärm faktiskt är bättre än sex, det återstår att se. i sommar vet jag! ;D

tack och hej. ha en fin lördag allihop för det tänker jag ha! ;D


här är världens bästa låt med världens snyggaste röst!
njut! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0