19 december

15:17 (söndag)
gick upp tidigt och gick och handlade julgraaan! lady fick följa med och när vi stod där kom en tant och en vansinnig hund gåendes mot oss. lady glad som en tok ville ju självklart fram och hälsa, men det ville INTE jag! förstår inte hur hon tänkte där när man möts av huggande tänder typ. och en hund på typ 70 kg som har bestämt sig för nåt är inte alltid så lätt att hålla tillbaks! hihi jag flög som en liten vante ;D men som tur var lyssnade hon på mig tillslut, duktiga hund :)

nyss hemkommen från en galet rolig pulkaåkning efter en pigg resan. saaatan vad fort det gick ibland, hihi.

jenny och jag turades om att rida resan
...


jenny och ida påväg hem i pulkorna med en massa snö, hihi


en nöööjd resan efteråt!: :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0