20 december

20:39 (måndag)
jobbat 08:00-15:00 idag. lugn och mysig dag. jag har mest suttit och myst i soffan med barnen, tittar på film och pusslat. hihi. sen kom jag hem, kastade i mig lite mat och iväg med jenny till stallet. plexus är tillbaks med friska ben så han fick följa med idag tillsammans med resan. vi struntade i sadlarna och tog dom barbacka i fullmånen, mysfaktor på HÖG nivå. sen hängde emelie med oss och åkte spark med hundarna. jag fick sitta där fram den här gången. jag trodde jag skulle dö ett tag, full fart i nerförsbacke på ishal gata med hundar som drar gärnet är fan inget att leka med, tur jag hade hjälm, hahaha, så grymt kul! :D wiiiii.

libra och jenny...


väntar snällt tills bilen kört förbi...


charlie i full fart, hihi
(här trodde jag att jag skulle dö ;D)


jag slänger upp den här igen.

__________

jag har återupptagit användningen av den här produkten.
skyddar håret för den elaka plattången och gör det rakt! mitt hår lever igen! ^_^
förstår inte varför jag slutade använda den här innan? hm.
så, EH EH EH bra skit! bara ett tips lix ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0