22 december

14:27 (onsdag)
allright. då är både kalskrona, apoteket och systemet avklarat. yes. nu VÄGRAR jag gå ut mer i kylan idag. så förbaskat KALLT! jag domnade bort när jag stod och väntade på bussen hem från karlskrona, känns inte som att det kan bli så mycket kallare än vad det var då. vi får väl se. snart jul. shiiiiet asså! ;D idag fyller lilla pappa år, hihi. papprena till alfakassan är nu ivägskickade, IGEN!!11one. om jag måste skicka in ännu en gång anmäler jag dom nog fasen! så sjukt TRÖTT på det här nu! gah! dom bara jävlas... -_-

23:37

sedär ja. där satte jag mig på min ring :C HELVETE! funkar karlssons klister tro? :/
lite julmusik sätter allt fart på julstädandet.

jag har beställt världens finaste tavla på ville valo btw! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0