3 december

08:57 (fredag)
karlskrona i fredags och växjö i lördags. jag ska nog hålla mig borta från rödvin framöver, haha, det passar inte mig! :D det visste jag iofs redan innan men vafaan! ;D haha och vet inte men folk har en tendens till att slå sig när jag är i närheten, haha. roligt att komma ner till karlskrona igen, det var längesen! :)

tummen upp för 90-tals kvällen i växjö. dans hela natten lång! :D dagen efter väcktes jag av en överpigg  tjej som sjöng julsånger för mig ^___^ åkte in till växjö och gick på julskyltningen och fikade. så mysigt!
mindre roligt att stå ute i kylan och vänta på ett tåg hem som var 30 minuter försenat. jag höll allvarligt på att frysa ihjäl. var på vippen flera gånger att gå in och sätta mig på stationen och vänta men eftersom dom ropade ut i högtalarna några minuter i taget vågade jag inte chansa och kanske missa tåget. kom till hovmantorp där vi fick stå ytterliggare i 30 minuter och vänta in ett annat tåg och när vi kom fram till nybro fick vi reda på att vi kört på en ÄLG straxt innnan!!! oh my. och kan därför inte köra i full fart hem för det hade blivit ett tekninskt fel på tåget, en timme senare kom jag fram, mindre lyckad resa hem alltså! ;D

var rätt död på söndagen! ;D

19:20
åh vilken mysig fredag. tända ljus, film och bara ta det lugnt.
böda camping kan ju faktiskt vara rätt underhållande. haha
roligt när man känner igen folk också! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0