31 december

18:03 (nyårsafton)


GOTT NYTT ÅR!

jag dansar runt till ABBA som en liten tok (ett MÅSTE på nyår) och försöker samtidigt hjälpa till med nyårsmaten. hihi. nu kommer snart folket vilken minut som helst. hoppas ni har en mysig nyårsafton så hörs vi igen 2011. puss!

1. Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
ja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?

inte ett enda
3. Fick någon du känner barn?

ja, malin och kalle
4. Dog någon som stod dig nära?

nej
5. Vilka länder besökte du?

england
6. Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011?

ja mer av allt
7. Vilket datum kommer du alltid att minnas?
pier pressure och london.
8. Vilket var ditt största misstag?

svårt att bara välja ett...
9. Vad spenderade du mest pengar på?

tåg och flygbiljetter
10. Vad gjorde dig riktigt glad?

jag vinkade till ville valo, vi fick ögonkontakt och han log mot mig <3
11. Har du varit sjuk eller skadat dig?
bara förkyld och såna tråkiga sjukdomar
12. Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010?

håkan hellström – river en vacker dröm
13. Vilken var den bästa boken du läst under året?
the heroin diaries
14. Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
kanske sova? fast det är ju galet mysigt ändå
15. Hur var din julafton?

ganska ordinary, jul hemma med lite släkt och julmat
16. Blev du kär?

-
17. Hatar du någon som du inte hatade förut?

jag hatar ingen men människor jag ogillar finns det
18.
Vilka band/artister har du sett?
SMK, royal republic, HIM, the sounds, 30 seconds to mars, mfl.
19. Vad gjorde du på din födelsedag?
åt tårta, öppnade paket, gick på resturang och bara myste
20. Vilken var årets bästa film?
avatar
21.
Vilken var din största musikaliska upptäckt?
eliot minor och boys like girls
22. Vilka var de bästa människorna som du träffade?
åh finns många :D
23. Vad fick dig att må bra?

mina finaste vänner
24. Vilken kändis var du mest sugen på?

svår fråga va! ;D ville valo
25. Vem saknade du?

farmor
26. Vilken var din bästa månad?

juni, juli, augusti?
27. Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre?

finns det säkert
28. Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?

det kommer bli roligare, jag kommer försöka uppnå mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0