10 februari

18:08
HEMMA!!! nu måste jag lugna ner mig. den här dagen har varit så stressig och jag har haft tusen saker i huvudet samtidigt idag på jobbet. har varit sååå mycket att göra! shiet alltså! flera såna här dagar i streck och jag stupar. HAHA! imorgon blir det nog lite lugnare, jobbar bara från 07:30-13:30 då. har fått tacka nej fem ggr till tandläkaren nu tror jag att det är pga jobb, börjar bli värsta polare med tandläkartanten i andra änden ;D

20:30
HAHAHA fyfan vad folk går och snackar skit om varandra ;D har fått reda på endel smaskiga saker. ni snackar skit om människor som är era vänner och sen bara går vidare! men det är lugnt, jag ska inte föra det vidare, my lips are.. closed! jag är ingen som pratar illa om folk...sålänge ni inte snackar skit om mig, då får ni skylla er själva. för tro mig, jag kan jag också! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0