100104

02:28
det känns ju inte riktigt friskt att skriva 100104. ja, dagens datum alltså.

nyår hos joel och sanna var trevligt. bilder på kvällen kommer upp här så småningom. jag har varit förkyld i snart en vecka men börjar känna mig bättre. har legat i badkaret nästan varenda kväll innan jag skulle sova så jag kunde krypa ner och somna varm. annars är det mest istid härinne och får väl skylla liite på febern.


ÅH vad inte roligt det är att vara sjuk :(


sjukt irriterande att inte ha någon jäst hemma. OCH JAG SOM VA SUGEN PÅ ATT BAKA IKVÄLL. men orkade inte klä på mig hundra kg kläder och ut i snön bara för att köpa några töntiga bitar jäst. hade tjugo minuter på mig innan konsum stängde så jag hade säkert fått vända om och gå tillbaka utan någon jäst iallafall.

11:09
jobbiga människor som inte fattar. leave me alone.

14:20
fick några sms under nyårsnatten jag inte känner igen nr på. om ni ser detta kan ni väl höra av er och berätta vilka ni är? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0