100107

02:05
pratade med jenny ikväll. jag hänger med och rider med henne imorgon. nu var det allför länge sen sist. det har varit sjukt tråkigt att ligga hemma och snörvla.

igår var min moster och hennes sambo här. jag har inte träffat dom på typ fem år. whiskey blev nog lite kär i anita för han lämnade henne inte ifred i fem minuter. han som brukar ha såå svårt för nya människor. men henne fastnade han för direkt.

whiskey är nyduschad och står och chekkar in dom "fulla" fåglarna i trädgården som ätit för mycket av dom jästa äpplena.
lägg märke till frysetiketten jag satte dit när jag var liiiiten. jag tyckte den passade så fint där då. oO eh jaja ;D


GODNATT!
nu ska jag drömma om något mysigt :)

JO en sak till. jag har hittat johnny depps ENDA dåliga film. the ninth gate. åh jag blev så besviken att jag stängde av :( jag som var helt övertygad om att ALLA hans filmer var bra. crap.

Kommentarer
Postat av: Niklaslena

Awesome site!

2011-11-24 @ 11:24:40
URL: http://niklaslena.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0