100111

15:03
fredagens resa in till kalmar vill jag helst glömma och hoppas att jag aldrig behöver få uppleva igen. i 23 fucking jävla minuter stod jag och väntade på bussen från helvetet i ett av årets kallaste kvällar. jag stod och svor som en liten gris. okej att stå och vänta några minuter på en buss, ganska vanligt men inte i nästan e halvtimme. jag dog. det värsta var nog att busschauffören, som inte kunde varit äldre än mig körde lika fort som en snigel. ÅÅHH. det var ju inte ens halt!!!!!!!!! jag skulle bett om pengarna tillbaka. men fram kom jag tillslut. 30 minuter försenad. -_-

SÖT GLAMBAKELSE.

haha olliver.

23:35
åh. har hittat gamla låtar på min dator jag nästan glömt bort. ♫

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

du e söt

2010-01-11 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0