100118

07:34
steg upp 04:15 idag och fick en chock när jag tittade ut genom fönstret. miljonals stora snöflingor. åh. men det var bara till att klä på sig och ut i kylan. 05:45 tog jag bussen hem. rätt mysigt att gå till bussen endå. bara jag och några bilar som var uppe.

bio i torsdags. alltså så jävla bra film. jag var tvungen att titta bort flera ggr för att inte börja tjuta men i slutet kunde jag inte hålla mig längre! haha.
- SE DEN! :D



km - the rock - bistro - o´learys i fredags.
ehe. alkoholic chicks


01:01
det är väl bäst att jag går och lägger mig nu. ska börja jobba 07:30 så det blir varken stallet eller af imorgon.. hoppas jag slutar tidigt. nu ska jag försöka somna men jag vet att det inte kommer gå så bra :( jag saknar sommaren :( godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0