11 juli

11:13
åkte ner till robin på hans 25årsfest i bergkvara en stund igår. det va treeeevligt även om vi va måttligt bakis från i fredags! idag försöker jag andas in precis hela dagen och ligga ute i solen så mkt som det går för imorgon börjar fyra veckor jobb nere på ängen i bergkvara. ska bli roligt att få komma ner dit igen!

-någon som vill följa med och bada ikväll?

14:44
jorråsåatteh! glasstime!

19:08

har legat ute med bikini EXAKT hela dagen. eller ja, nästan. från kl. 11:00-17:00 iallafall. hade en stor balja vatten som jag fick kasta på för att inte brinna upp och gå in och byta var tionde minut för det hade blivit alldeles vaarmt! VÄRMESLAG! min mage är röd som en kräfta! ajjee!!! inte skönt!!!

22:28

hejja spanien!

Kommentarer
Postat av: eine

Sv:

Hoho jadu, det är en liten blandrasing. Tjuvparning liksom. Mamman är kinesisk nakenhund med hår, och pappan var blandras han med om jag inte minns fel :>

2010-07-11 @ 17:31:46
URL: http://falseadvertising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0