4 juli

den här dagen hade kunnat blivit så mycket bättre än den har varit. har inte sovit så bra inatt eftersom en viss whiskey har stått vid dörren och pipit och gnytt nästan konstant hela natten och morgonen. han är såå nerkärad i lady så det finns inte! han låter inte bli henne en sekund. åh jag höll på att bli galen inatt. han hoppar upp i sängen och försöker väcka mig. sen till allt helvete -ursäkta! så väcker mamma mig idag och bah; det är nån som har snott båten! WHAAT? vilka små snorungar tar en båt mitt på ljusa dagen.. en vän till pappa ringde idag som sett två ungdomar rott iväg med den.... men han hade trott det va jag och en vän som va på väg ut så han hade inte brytt sig förrens nu idag när båten inte kommit tillbaks... ska polisanmäla den imorgon! HITTELÖN!!

nu ska jag gå ut till lady och lägga mig på filten och sola sen blir det lite grillad lax...

can you read my mind......

20:37
ÅH JAG VILL ÅKA OCH BADA NU!!! dana häng på dåå!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0