6 mars

13:10
SOL SOL SOL! :D helt SJUKT vad lite vårsol kan göra! :D nästan så det är lite vårväder ute nu! åh helt glad är jag! :D ikväll blir det partie för dana. ska åka och hämta henne lite innan sex så ska hon få sen present! :D sen ska vi till marina och eas på förfest och sen vidare in till stan. har ångest över mitt hår men ska bleka det på torsdag så det blir nog toffs ikväll. orkar inte hålla på och tjaffsa! :D fast egentligen hatar jag att ha håret uppsatt! >< fan vilka problem man har! ;D

17:07
ÅÅHH!!! jag blir GALEN!!!! helvetesjävlaskit gånger hundra! jag stryper nån......
fuck det här! nu ska jag bli alkoholic! :D

Kommentarer
Postat av: dana

TAAAAACK!!! för den fina presenten och för en lyckad kväll :D måste vi göra om snart ;)

hur har det gått med håret?!

PussÅkrams

2010-03-12 @ 10:46:37
URL: http://suckersdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0