20 maj

13:39



åh vilken underbar dag!
släppte ut kaninerna på "grönbete" för första gången i år. whiskey var med. dom har aldrig riktigt träffats mer än när jag hållt ninerna i famnen men att burra in nosen i deras päls o knuffa på dom va nog höjdpunkten idag! den bruna skiter ju i honom men däremot den svartvita var inte riktigt nöjd. men det gick mycket bättre än jag hade hoppats. inga bett och alla lever fortfarande! ;D

18:07
hoppas att det inte är blir lika varmt ikväll när jag ska sova som det var inatt. ska ju inte klaga men vafan, kunde inte somna, rulltade omkring som en liten gris i sängen och vred och vände. tillsist orkade jag inte länge då jag var så satans trött så jag gick och ställde mig i duschen i några minuter och det hjälpte... i fem minuter! tror jag kryper in i frysen ikväll, är inte van vid sånhär värme.

WOHO! 25:- på trisslotten. :P

nu ska jag åka och rida.
men blir det åska? :(

22:00
jag behöver 105 000:- NU!






Kommentarer
Postat av: Malin

sv: ja eller hur!



åh, rider du? är det din egna häst på bilderna? :-)

2010-05-21 @ 08:22:43
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0