30 mars

23:58
söndag och morsdag. vilket betyder smörgåstårta i massor! me like! helgen har flugit iväg för fort som vanligt. lördagen spenderades på öland med husmålning och grillning sen utgång senare på kvällen. gillar inte att the rock inte finns mer och att stället numera är målat helt VITT? IGEN? känns som att kliva in i en simmhall. hallå. lär man sig inte av sina misstag? undrar om dom tänker behålla musiken eller byta ut till nåt techno/r&btrams! :( lycka till säger jag!

__________________

 

ELITLOPPET 2010 är över! vinnaren i år blev Iceland. jag satt ihopkrupen i soffan av nervositet och inte långt ifrån tårar. jag hoppades av hela mitt hjärta att Torvals Palema skulle ta hem segern men det blev inte så den här gången :(  men vilken jäkla kille! jag hade gett upp hoppet för längesen då han plötsligt sätter fart och fullkomligt kör över dom andra på andra försöket! wow sån häst alltså.

 

påtal om snygg travhäst-> Nimrod Borealis från frankrike.
kunde inte slita ögonen ifrån honom. vilken utstrålning och steg! *kär*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0