5 maj

17:02
idag blev jag inlåst på jobbets toalett! SKITKUL verkligen. INTE. efter många svärord och försök att ta sig ut (som tur var hade inte all personal hunnit ut) lyckades dörren öppnas med en skiftnyckel utifrån! HAHA. aldrig mer att jag går in där. tur att jag fick uppleva det idag och inte imorgon då jag ska stänga stället.

I LIKE IT!



så jäkla mysigt att sitta och äta frukost på morgonen och titta ut och se hur det bara blir grönare och grönare för varje dag som går. snart sommar hörrni!

_______

ja tålamod var ordet jävla idiot!

22:14
såg nåt onaturligt på himlen nyss, vill inte uppleva mer sånthär!!! :( andra ggn nu som det händer även om det för flera år sen var det läskigaste jag varit med om, och som jag ALDRIG kommer glömma!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0