21 oktober

13:37 (torsdag)

aaiiiight! bombhot på norra vägen i kalmar? haha ja jävlar! kan dom inte komma på nåt bättre? sen att det ligger en död tjock mus i råttfällan (eww) och att katten dragit iväg med den över hela stället är ju en annan sak. idag var det snö när jag tittade ut genom fönstret på morgonen. vet inte vad jag ska tycka. först kändes det mysigt men efter vi varit ute med ungarna på dagis var det inte så mysigt längre. jag frös liiiite bara! -_- har haft den längsta förkyldningen ever tror jag. först fick jag lite ont i halsen, blev MEGAHES i minst en vecka, sen när det gick om fick jag ont i halsen ggr tusen och nu har jag mest hosta. en månad räcker, nu vill jag inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0