25 oktober

12:29
åh fyyyyyyy vilken beslutsångest! hur fan ska jag göra??????????????? :( nej nu måste jag sticka till jobbet. jag kommer hem nångång ikväll!

sent...
ok. hemma. jobbade och åkte direkt upp till frisören. för tänka er, dom hade en tid ledig idag. wiiii. men så kunde jag inte bestämma mig om jag skulle bleka eller slinga mörka slingor...men så bestämde jag mig när jag satt där, haha. känns lite konstigt, jag är ju fortfarande blond men för mig är skillnaden enorm! jag känner knappt igen mig själv. haha! men nu är det mer som min naturliga hårfärg, fast mörkare. måste ta med blixt för annars syns det typ intee! men dom här bilderna gör inte färgen rättvis, åh det går inte att ta när det är mörkt, jag måste ta kort i dagsljus för håret är mörkare än vad  det ser ut på dom här bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0