3 oktober

23:27 (söndag)
här får ni en BRA låt så höj för tusan!!!

vad hände egentligen med det jag sa att jag skulle va i säng tidigt ikväll? EHE. jag ska jobba imorgon och den här helgen har inte fått mycket sömn. det gäller att dricka kaffe som en liten idiot när jag vaknar.
den här helgen blev till viss del det jag tänkt mig och till viss del inte som jag tänkt mig. jag behöver inte dra några detaljer runt det hela och dela av mig av det till er. jag bara säger det! blev iallafall en liten utgång i kalmar i fredags. drack väl lite lagom men var ganska duktigt bakis när jag vaknade.
wellwell.
klubb kalabalik i växjö i lördags var okej men har haft roligare där i mina dar, musiken SÖG! dana och jag gav dj:n ännu en önskelista men tror ni han spelade nåt av det? NEJ! :( åh bara massa dunkadunka. blir rätt lätt lite tjatigt när allt låter exakt likadant va! ;D
väl i kalmar blev det lite fika och shopping! som ni kan se här!:

jag gör slut med mina trasiga converse ett tag nu och blir tillsammans med dessa under höst/vinter


den här t-shirten från killavdelningen ska göras om till ett linne så nu ska här klippas!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0