29 september

12:30
varit en lugn och skön dag. fick sluta jobbet lite tidigare idag, nu ska jag upp till stallet.

15:01
sådärja! efter en häst riden och tre boxar senare är jag hemma. jobbet ringde mig när jag stod och hade hela famnen full med hö, det var tydligen AKUT på ett ställe. fick dessvärre tacka nej. hade just varit snyggt om jag kom inramlandes med ridkläder och lukta häst? haha vilken syn! ;D en liten video är på ingång! ;D
fick förövrigt VÄRLDENS GODASTE soppa på jobbet idag. alltså den va så MUMMA! nån ostig majssoppa eller vad den hette! ;D jag MÅSTE fråga om receptet! :D

imorgon åker emelie utomlands i en vecka. jag är AVIS!


ett litet VIDEOINLÄGG för omväxlingsskull, för er som är intresserade.
hon var pigg och glad som vanligt! :)
hihi vilken rolig bild. resan ser MEGATJOCK UT! :D

lite skillnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0