4 september

15:12
4 september och bara några dagar kvar till LONDON! på måndag bär det av! åh jag börjar få lite pirr i magen! gick lite på stan igår och fick tag i ett par grejjer som ses här nedan plus fick forex sig ett litet besök:







resten av kvällen spenderades framför två filmer. ( även fast mitt partyhumör var på topp! ;) ) den första var okej, den andra var DÅLIG. skitsamma, inga direkta filmer jag rekomenderar så skiter i att skriva ut vad dom heter! ;D kan tilläggas att jag somnade av uttråkning på den sista... en riktig liten REPEATfilm. om&om igen...
idag är det tydligen lördag? känns som söndag! nu ska jag laga till lite sås till laxen! ha en fin kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0