26 september

16:32
JAG KÄNNER MIG DÖÖÖD..
DÖDSTRÖTT ÄR JAG! fifaan vilken dag! längesen jag var såhär trött. men när jag inte sovit mer än 2 timmar inatt och ska upp kl. 04:30 och jobba kanske man ska skylla sig själv? eller nä. eller jo lite kanske. meeeen, förmiddagen gick ju inte speciellt fort, men jag piggnade till lite lagom till det var dags att fixa middag. potatis och fisk blev det. skitgott faktiskt. det tyckte ungarna också. frysit hela dagen. ajaj. nu är dock jackan avslängd men halsduk och mössa på! ;D höll på att skrämma livet ur mig idag på morgonen när jag hade öppnat och larmat av. var där några minuter tidigare än jag skulle för jag var tvungen att fixa lite grejjer innan dom första barnen kom och hade precis lyssnat av telefonen så fick jag höra värsta ljuden. lät som det kom uppe på taket. nåt bankade och slog som satan! fan tänk själva, heelt SVART ute, orkan, inga synliga grannar utan bara träd och träd och huset har läskiga historier bakom sig, folk hör och ser saker dom inte kan förklara och så jag ensam där. har nog aldrig längtat så mycket efter människor som jag gjorde idag på morgonen. hahaha. USCH!!!

22:03
jag fryser fortfarande! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0