18 augusti

22:16 (torsdag)
GRATTIS till världens bästa mamma och pappa som idag firar 32års bröllop! :D
vi åkte ner och åt på dalskärs sjökrog i bergkvara ikväll. SÅ GOTT med oxfiléplanka!
sen blir man ju mätt som en liten gris efteråt. inte nog med planka, det blev tårta när vi kom hem! hihi.
jag är nog mätt igenom hela helgen tror jag! nähe nu ska onyktra lilla jag som drack öl och cider till maten krypa ner under täcket och sätta på solsidan!

jag fick reda på en otroligt ledsam nyhet idag! :( vad ska man säga i sånahär situationer? jag vet inte, jag satt mest och försökte hålla tårarna inne, men det bästa man kan göra är nog att bara finnas där. hör du det gumman? jag finns här. närsom du vill prata och gråta ut, älskade vän! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0