21 augusti

03:43
SLUTA putta och trampa mig på fötterna på dansgolvet för ni vet att jag puttar tillbaks! riktigt tufft av en stor jävla kille att komma och putta tillbaks på mig när han precis dödat en av mina fötter och jag råkar ge igen lite..mest på skoj men FUCK YOU endåå! hahahaha.. ja jag är liten men jag kan också om jag vill! :D

pratat med sveriges näst starkaste man på bussen hem ikväll btw, inte illa, han kom fram även för några veckor sen och pratade, trodde inte på honom först förrens vakten kom fram när han hoppat av och frågade om det inte va han som hade tävlat med han magnus, världen starkaste man osv, hahahaahahaa. sjukt!

nähe nu måste jag nog sova. ska på kalas i rinkabyholm lite senare idag! NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0