31 augusti

00:17 (onsdag)
åkte vagn med jenny och resan idag. hon gick i så himla fin form på slutet, även i traven, så roligt att se :D
sen tog vi en promenad och jenny fick hjälp att virra runt och lägga ut saker i skogen till hundarna.
imorgon ska jag jobba så det är bäst jag går och lägger mig nu! blir en runda in till stan efter jag slutat! föresten slösade jag bort några timmar av mitt liv på en helt meningslös film ikväll. yeah that sucks!

EN dag kvar av augusti. det här känns inget bra! hösten är påväg och det går fort nu, nästan lite för fort för att jag ska hinna med...
någon som vill följa med utomlands? jag måste till värmen och det turkosa vattnet!

åker förmodligen upp till min kära vän i stockholm i oktober. saknar dig!

ha en fin natt! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0