gamla bilder från bdb

hihi jag har suttit och tittat igenom min gamla BILDDAGBOK! haha det var några tusen bilder där!
ni som inte har mig som vän där har nämligen inte tillgång till bilderna
så ni får se några här istället!

2004! på förfest hos dana som fyllde år...sen minns jag att vi dansade gärnet på appsolut!



2005! springbreak!


måååånga år sen nere på the rock. och en hakim där bakom flaskan!


2006! smyger det in en sötig kissemjau och tigger skinka. sen ville den aldrig gå hem!
ingen aning om vems den var, men min var den inte! :P



jag och bella nere i karlskrona med grabbarna grus i backyard babies. haha!
det blev minst sagt en rolig kväll! :D



blomstermåla för hundra år sen!
dom här VAR en av mina absoluta favoritband, jag ÄLSKADE dom,
men så hoppade silver av och tog halva magin med sig! :(



en liten krisse. tror detta kan ha varit 2003!

saknar håret men håller ju på att växa ut det igen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0