ulrik munther

hahaha åååhh hade jag bara varit sisådäär tio år yngre hade jag förmodligen varit dööökär i ulrik munther. hej sveriges nästa flickidol! ni andra, saade, danny, måns och vad ni nu heter, släng er i väggen! ;D boys dont cry <3

nu är kalmar stadsfest igång och igår spelade han, nicke borg, saade, sanna och wincent på stortorget och idag vaknade jag upp med ännu mer pip i öronen. woho! >< stod och irriterade mig på alla föräldrar som satte upp sina små på ryggarna, HALLÅÅ? vi här bakom då? ska inte vi se ett skit? känns som att det lix är OK bara för att dom är just barn. men visst, nästa gång det regnar ska jag dra fram mitt paraply så får vi se hur mycket dom där bak ser. vilket iof är "förbjudet" jag har själv suttit på nåns rygg, på tex festival och tro mig, det dröjer inte länge förrens dom som står bakom börjar skrika och klaga och nästan tvingar en ner!

 

nej nu ska jag hoppa i badet och börja göra mig iordning.
har lovat att gå och kolla på veronica maggio med en vän ikväll. iingen favorit! aldrig varit och kommer heller aldrig bli. sån tråkig människa och hennes låtar är väl endå i det tragiska laget! hahahahaha. men visa tycker tydligen om henne och ser väl det jag totalt missat! ;D
men roligt att dregen ska vända plattor ikväll, PARTIE!!!

 

nej nu får jag avsluta här.
hoppas vi ses ute i vimlet i helgen! HERRÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0