händelsrik dag!

varit en händelserik dag! satt i telefon på eftermiddagen i jag vet inte hur länge, sen hängde jag med jenny upp till stallet och red resan tillsammans med henne och plexus! sen tog vi bilen och letade efter "den fina stigen" tog en stund men vi hittade den tillslut, hjälpte jenny att lägga ut spår till libra så spårade vi med bägge hundarna som var hur duktiga som helst och hjälpte jenny att plocka svamp. visste inte ens att det fanns så många sorter! hahahahha. det råkade väl komma i några fel sorter också men vafan, hihihihihihi, är ju inte så van med det här med svampplockning! ;D men ser fram emot att smaka dina katarellstuvningsmackor sen jenny! :D hittade några björnbär också! :D tycker om dom lite halvmogna men dom där jag hittade smakade väl inte direkt hallon! ;D nu är jag halvt ihjälbiten av mygg!

imorgon ska jag jobba! får se hur det går med tanke på att jag vänt på dygnet. kan bli spännande! roligt att träffa alla barnen igen!

nu blir det bakad potatis! <3
----
åh nu har jag letat ihjäl mig! hittar inte dom fyra sista flaskorna av whiskey´s öronmedicin! hittar dom inte! ILLA! får beställa nya imorgon! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0