whiskey

igår åkte jag in med whiskey till tassoteket i funkabo för att ta bort allt hår i hans öron, man ska egentligen rycka bort det, men eftersom jag inte har hjärta att göra nånting som gör ONT på honom klipper jag bort det istället, vilket tydligen inte är likabra eftersom man då inte får bort allt :/ han har fått massa grejjer i öronen som gör ont och måste medicineras bort och då kan det inte va massa hår däär.

men iallafall. kommer in och sätter upp honom på bordet och alla ni som vet vem whiskey är VET att han är världigt reserverad mot människor han inte känner. vilket även var så i detta fallet. han har ALDRIG bitit någon förut (med untantag för små barn han gärna jagar och nafsar i hälarna om dom busar med honom) vi var tvungna att tvångshålla honom och sätta munkorg på! jag tyckte sååå synd om honom när han låg där och kämpade för att komma loss, men det var ju lixom tvunget. hon som gjorde det var kanon, det var klart på bara några minuter men nästa gång ska jag försöka göra det själv!

jag köpte en liten brun nalle till honom och någon gul kyckling som pep till honom så han gick därifrån med något possitivt iallafall. han blev tillslut sitt vanliga glada jag igen påväg mot bilen! nallen var en favorit. den har han gått runt med sen han kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0