8 februari

07:45 (tisdag)

vaknar upp av att mobilen ringer vid 04:00 och inser att inga av mina lampor fungerar!? oO det är helt SVART överallt och jag ser absolut ingenting och det blåser satan ute. STRÖMAVBROTT! aaahh ingen ström och jag ska öppna på jobbet idag! hur faaan ska detta gå? springer upp och tänder en massa ljus och är väl mest orolig över hur jag ska kunna larma av på jobbet och att jag inte kan platta håret, HAHA. snubblade ut i köket och lyckades knåpa ihop någon macka och lite saft och så satte jag mig och väntade.......... och så äntligen, jag hade väl bara suttit i tio minuter eller nåt då strömmen kom tillbaks. wiih. happy face :) skyndade mig som en liten idiot och lyckades ta mig iväg till jobbet (höll på att blåsa iväg)
satt och tittade i en IKEAtidning medans jag väntade på första barnet och jag var LIVRÄDD varje gång det blinkade till :S men som ni ser är jag hemma nu. börjar inte nästa jobb förrens vid 12:00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0