20 januari

åh! hittade några dagboksinlägg jag skrev på skunk för tusen år sen... <3

"okejj, bästa vännen fick ta ambulans
till sjukhus p.ga vår vilda dans på dansgolvet ikväll.

dessutom tappade jag bort min plånbok
men som nu är återfunnen!
fick dessutom 5 kommentarer av olika människor
om att jag är så lik maja i the sounds igen. ja jösses.
några i toalettkön bah ” fan, hon är så jävla lik,
men shyy säg det inte till henne”
HAHA.

hopptränade för gicka. det gick bättre än väntat.
rev viserligen några onödiga hinder. men han var duktig idag."


____


"åkte ner till karlskrona med dana igår. hann med en snabbfika med max.

igår var jag med om bland det bästa jag sett live ever. strip music förband till melody club på kino! visste att henric o co skulle vara bra, men så bra visste jag inte! wow.
inte nog med det, melody club bjöd in oss på sprit backstage efter spelningen. vi var tuffa som gick därifrån efter ett tag, bara en massa groupis som hängde där. tråk! kvällen blev minst sagt lyckad, fast en aning kyligt att gå den långa vägen hem.

WE TALKED ABOUT THE FUTURE SO MANY DRUNKEN NIGHTS!"

_____

"växjö den 26:e var bra. vi dansade. vi spydde. vi gick. vi åt. vi drack. vi åkte svarttaxi. vi sov i duschar. vi ramlade ner från sängar. vi grät. vi skrattade... vi kommer tillbaks!

håkan hellström i onsdags var också bra. hann precis in till första låten. mycket folk!
dansade med bandet och de bjöd oss på drinkar efteråt.
rosen ska hängas upp på vägen. låtlistan ramas in och väskan och pinsen användas!

helgen va kul. körde kareoke, åkte limosin till appsolut och dansade hela natten!"

____


"i lördags var jag, dana, anna o maria på rundgångsfestivalen i karlskrona. det var grymt!
härlig stämning o bra musik. synd bara att det var så lite folk, men det berodde nog på att det var popaganda i sthlm o nån slags musikfestival i kalmar o såå.

Slagsmålsklubben var jävligt grymma. o dub sweden var faktiskt helt okej. men superheroes var mina favoriter. alltid lika bra. ler.

jah råkade komma in bakstage oxo. fan vad coolt asså! hiih :)

o nu har jah råkat bli lite förkyld oxo. kan bero på att cleas i esther lånade min jacka nästan hela kvällen. fick inte tillbaks den förrän det var slut typ. han ville inte lämna tillbaka den. han måste ha tyckt om den stark! :D
"

____

"helgen min var helt lyckad!
trevlig spelning av paris igår på club bored. lyckades t.om få en trummpinne av dem ^_^v

träffade fredde på bussen hem.
aerosol hade haft spelning i kalmar.
han bjöd på en liten konsert för mig i bussen,
med hans elgitarr & allt :D
vi satt där & sjöng en stund.
det blev en trevlig avslutning på kvällen ^^
.
kom hem från stallet nu. skulle lasta två kompisars hästar som skulle flyttas.
herregud var jobbigt, ena hästjäveln vägrade gå in.
tog typ 5000 timmar innan han tillslut bestämde sig får att gå på. suck

ska få ta hand om värsta fina hopphästen om några månader åt en kompis syrra.
:D :D :D
"

____

"gårdagen ängnades med dana i karlskrona. följde med för hon ville se promoe och det gjorde vi.
stod allra längt fram och jag höll på att somna. inte direkt min musiksmak. kunde dock 1½ låt.
nästan så man kände sig lite stolt.
gick ingen nattbuss hem så vi var på efterfest med marina & några till.
fick höra att jag var lite lik maja igen. repeat LIX.
innan bussen gick var vi och köpte frukost. vaniljbulle fick det bli. den var konstig minsann.
”det ekar i min bulle” HAHA! ^__^ klockrent!
alltså, den var helt tom inuti. vaniljen var borta? öh. ja. vi har bildbevis. hih.
åkte hem 06:15. var hemma 07:00 ungefär. somnade 07:30.

vaknade sent och sedan begav det sig till arbetsförmedlingen.
funderade på att gå ut igen, men nej.


EMMABODAS SPELSCHEMA UPPE!
"

____

"hardcore superstar i karlskrona avklarad.
dom spelade in sin kommande musikvideo på kino och jocke bah; och om ni undrar varför det är så mycket kameror här ikväll så är det därför att vi tänkte att ni skulle få vara med i vår nästa musikvideo!
ungefär 10:e ggn jag ser dom och det är få gånger jag sett dom såhär bra!

- dagen efter fest med marina, dana, maggie och lillasyster på kino, det va rätt kul. dana och jag gjorde värsta braiga önskelistan till dj:n, hoppas han blev glad! och så va det underbart att få träffa ”honom” igen! känslorna finns kvar, men vågar inte göra någonting åt det! nog lika bra att låta bli!

- karlskrona denna helgen va trevlig. god pizza ^^ kom hem 19:45. tjugo minuter efter satt jag på bussen in till kalmar. bra kväll, dock inte så mkt folk ute men roligt va det.


förövrigt fick jag ett ryck för ungefär två veckor sen och färgade håret brunt. Det va dumt gjort så jag blonderade om mig efter sex dagar. hoho.
"

____

"förfesten hos marina hade kunnat slutat illa, pina colada ska man inte dricka om man inte tål cocos. haha. och festen i parken va rätt underhållande! vi satt som vanligt på vår ”ungdomsmottagningsbänk” hiho, converse på fel fötter, nya vänner, en full och rolig tim och höstväder .. vad mer kan man önska sig!? ;D men det roligaste va ändå aron, så cool kille och så fruktansvärt snäll. tack för att vi fick låna din säng! och förlåt att vi va så tråkiga när vi kom att vi gick och la oss direkt. men så låg vi och skrattade typ halva natten. aaaRRRooon, AAARRROOON!!! haha .. ;D

va så svårt att somna när man börjar tänka på konstiga saker, samtidigt som jag försökte få dana att sluta snarka! ;D ... det va så nära att jag sprang dit upp och knackade på!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0