3 januari

17:39 (måndag)
jag har TOTALT vänt på dygnet så det var inte med mycket vilja jag kom upp ur sängen idag. åkte in till stan med dana och letade mest klänningar tror jag. nej det var ju inte alls samma klänningar överallt, inte alls! hihi men tillslut såå, den var jättefin gumman! ;D sen att det finns ÄGGSKAL i räkbaguetterna på fiesta var något nytt, så jävla OMYSIGT! -_- "det luktar ägg :O" haha så fail ;D och halt som sjutton, var nära att vi druttade dit ett par gånger, hihi, STABILT! seen hoppade vi på tåget till växjö, jag stannade bara i några minuter och hoppade av igen lagom till det var dags för tåget att starta och köra iväg. sen sov jag hela vägen hem.   
lite av det jag köpte idag:

t-shirt, mössa, tröja, väska, torrshampo och parfym - äälskar brittans fantasy ^_^v för min hemma var sluuut! egentligen var jag ute efter samba, vilket jag tror är bland den godaste lukten EVAH meeeen den har ju så lägligt slutats tillverkas *sad face* :c
_________

mysmys lååt!! awaw. lovet it <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0