7 januari

åkte in och hälsade på mammi på sjukhuset idag. hon mådde bättre och den stora operationen igår hade gått fint.
vi har haft underbart väder hela dagen idag. inte ett moln på himlen och strålande sol. mys
dock åkte jag aldrig till växjö idag som var planerat sen en dryg vecka tillbaks. det hade blivit för tajt. men jag är säker på att ni får en grejt kväll utan mig också. räkna med att jag vill se bilder från kvällen sen! hihi.
gjorde lite bakad potatis innan och satt och myste i soffan framför lets dance. den där bagge alltså, hejja, hejja! ;D nä nu ska jag går ner i källaren och tvätta lite. alltid lika spännande att se vart tvättmaskinen står, vi har nämligen en alldeles egen vandrande maskin som tar egna beslut om vart den vill stå. tjenamors!

påväg till sjukhuset...














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0