16 mars

23:15 (onsdag)
satt och tittade på ett program nu när jag satt och åt ikväll. vem vill vara astronaut tror jag det hette. behöver jag säga att jag satt och lipade? haha. jag vill också till månen! eller åtmindstone åka upp i en U2:a och titta ner på jorden. åh! så jäkla fint!

har endel grejer på gång nu! nu är det bara till att vänta och hoppas på det bästa...

behöver jag nämna att jag har tråkig?

senaste mat: kyckling och ris
berätta fyra saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? jag sover ALLTID på vänster halva av sängen, har alltid en liten hårspray i väskan, ola salo har trampat mig på lillfingret, ÄLSKAR bergochdalbanor, ju större, snabbare och läskigare dessto bättre!
vad har du haft för husdjur under ditt liv? delägare i en travhäst, två katter, två möss, 1 kanin, en orm och nu, två kaniner och en nakenhund
senaste puss: .. fick jag nog av whiskey?
tre bästa konsertminnena: andra gången jag såg backstreet boys i stockholm - jag var i chock och skrek bokstavligt talat ihjäl mig längst fram vid staketet, hjärtat slog några extra slag när nick såg mig.
HIM - kan inte bestämma vilken av dom fem spelningarna som var bäst. förmodligen den på nalen 2008. bättre musik finns inte! dör varje gång vi får ögonkontakt och ville ler mot mig.
30 seconds to mars - shit vilka liveframträdanden dom gör!
senaste känsla: nöjd
vem är den roligaste människan du känner:
måste säga oscar på den ;D
när var du i kyrkan senast: på lucia
har du varit med i tidningen: ja. fått en helsida i barometern om funderingar kring rökning och snusning, lite placeringar från olika hopptävlingar, varit med från emmabodafestivalen 2002, så envisade alltid mamma att skicka in bild när jag var mindre när jag fyllde år osv.
vad dricker du till frukost: kaffe och o´boy
din största vinst: när jag kom 3:a på klubbmästerskapet i hoppning på Hamlet - stallets mest vägrande häst *STOLT*
senaste resa: stor resa? london, liten resa? kalmar
senaste dröm: minnet sviker men det var något jag inte ville vakna upp ifrån
kan du åka skidor: haha som fan. jag kör så det rycker i backarna! ;D eller hur emelie? ;D
vad har du för utbildning: barnskötare
finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? skaffa häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0