22 maj

20:30 (söndag)
i fredags blev det bio, världspremiär på pirates of the caribbean - i främmande farvatten. grymt bra film och johnny depp liksom - min favorit <3 sen bar det hemåt och tittade på "the hills have eyes 2" - jag ÄLSKAR ju första filmen, en av dom bästa skräckfilmerna ever så var ju tvungen att se tvåan också. den var väl dock inte liiika läskig men helt klart sevärd!
rädd efter filmen fick jag ju pallra mig ut med whiskey men hann inte många steg utanför dörren förren jag vände på klacken! på andra sidan vägen ser jag en gubbe som inte beter sig normalt. han tar tre, fyra steg, stannar i 15-30 sekunder och står som förstenad, fortsätter tre, fyra steg och stannar och rör inte en fena, så höll han på säkert tio gånger, jag trodde jag skulle bli påhoppad och slänger mig på dörren men kommer inte ihåg portkoden!!!!!!!!!! tar ett tag men kommer tillslut in och tittar ut genom fönstret så håller han fortfarande på....!!!! vafuck? så rädd som jag var då, eller rättare sagt panikslagen minns jag inte att jag varit innan.

i lördags blev det en heldag på öland med massa solning och grillning och väntan på jordens undergång.. som aldrig kom? yeye.

nu börjar biljetterna till peace&love försvinna. nu finns det bara endagars kvar.. måste köpa nununu! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0