18 november

23:33 (fredag)
fredag idag och jag sitter hemma med ville valo. haft fredagsmys, tittat på idol och gosat i soffan mest för att jag kände för det. eller ja. nu är det som det är. vaknade av smärtor i hjärtat inatt. blev fruktansvärd rädd! ni vet om man kan få stickningar ibland, som går över efter ett par gånger, det kändes inte riktigt som det och det här gick inte över utan fortsatte. det var som att jag fick kramp och hela hjärtat liksom drog ihop sig och domnade! :( var så nära att ringa ambulans men samtidigt hoppades jag på att det skulle gå över! det tog ett tag men sedan försvann stickningarna men kände fortfarande nåt tryck på vänster sida, svårt att förklara. kan ju säga att det tog någon timme innan jag vågade somna igen. vaknade idag på morgonen och trycket var fortfarande kvar. känner fortfarande lite av det. om det inte gått om helt tills imorgon får jag åka in och kolla upp det!
jag har varit ganska stressad, orolig och haft mycket att göra den sista tiden, många tankar som far runt just nu och jag tror kanske att det kan ha att göra någonting med det. jag vet inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0