6 november

hängde med helene till hööks i fredags där vi spenderade två roliga timmar! tror vi hade halva affären med oss ut! :D det finns såå mycket snyggt där så man vill plocka med sig allting hem! jag lär ha duktigt med träningsvärk i magen imorgon efter våra skrattattacker! ;D hur ofta ser man en stor svart fodertunna i baksätet på en bil med BILBÄLTE på lix? :D hahaha! DÖÖR!!! tänk om vi hade glömt den på parkeringen! då hade tidningarna haft något att skriva om. ENORM bomb misstänks stå utanför hööks i kalmar! hahaha

blev en liten utgång med peter och kalle senare på kvällen. MEN det var på vippen att det inte blev nåt av. jag mitt smartass tappade lägenhetsnyckeln utanför hööks i gräset när jag var och gick med whiskey tidigare. som tur var hade jag mina aningar om vart den låg så fick köra tillbaks och leta i mörkret. jippie. det tog ett tag men jag hittade den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0