3 oktober

23:59 (måndag)
vilken FULLSPÄCKAD helg! jag har levt i framspolning dom här dagarna! :D FANTASTISKT!
i torsdags skrev jag provet vilket jag inte har någon aning om hur det gick, tiden räckte inte till utan jag hade behövt ha MINST en timme till på mig att skriva ner allt. jag gick inte direkt därifrån nöjd!
i fredags hämtade jag mina nycklar. sen blev det en liten smygpremiär på kvällen där, egentligen fick jag inte tillträda förrens lördag men whatever! jag och peter satt på köksgolvet och åt pizza! lyckat! sen gick vi ut en nykter runda.
i lördags flyttade jag in! EFFEKTIV DAG! hyra släp, IKEA, handla, fixa och dona! tack för all hjälp! inga andra hade kunnat gjort det här bättre. THATS A FACT!

HÄR kommer en L I T E N smygtitt på mitt lilla place! notera att gardinerna inte är uppsatta ännu! ;D resten får ni se en annan dag! ^___^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0