21 september

22:17 (onsdag)
nu är det bara 6 dagar kvar tills jag flyttar in i min lägenhet! MMWWHHII! ^_^v peter hängde med till IKEA och provsatt soffor idag! allt är så fint och jag har beslutsångest deluxe! >_<
rätt soft psykologilektion vi hade idag också! satt och tittade på a clockwork orange! riktigt nice, var längesen jag såg den!
trafiken denna dag alltså! först körde min buss på någon jävla skylt i stan så jag blev försenad och fick halvspringa till min lektion, en annan kille sitter i mobiltelefon och totalmissar att det är grönt och har en halv mils lång kö bakom sig som tutar och antagligen svär bakom honom, en annan bilist hade verkligen INTE klarat sin körlektion för han körde lite hur han själv ville! :S
SKA JAG VÅGA TATUERA IN MITT EFTERLÄNGTADE "VILLEVALOHJÄRTA"  PÅ HANDLEDEN PÅ TATUERINGSMÄSSAN I VÄXJÖ PÅ LÖRDAG ELLER?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0